دانلود فایل word مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد واعتبار در موفقیت روابط تجاری

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن دانلود فایل word مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد واعتبار در موفقیت روابط تجاری :

فایل دانلود فایل word مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد واعتبار در موفقیت روابط تجاری دارای 36 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل دانلود فایل word مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد واعتبار در موفقیت روابط تجاری ::
تحقیقات گذشته و اخیر نشان داده است که اعتماد و اعتبار, دو ساختار جدا از هم با خصوصیات مفهومی متفاوت می­باشند (دانی و همکاران, 1997). در تحقیق صورت گرفته در زمینه تبلیغات که توسط ساه و همکاران (2009) انجام شد, به این نتیجه نائل شدند که دو ساختار اعتماد و اعتبار از یکدیگر متمایز بوده و اعتماد به تبلیغات, ذاتا متغیری چند بعدی می­باشد.
2-6-1- اعتماد و اعتبار به عنوان ساختارهایی مستقل
مجموعه تحقیقات گسترده­ای در زمینه اعتبار تبلیغات صورت پذیرفته است. براساس این تحقیقات, اعتماد یکی از ابعاد اعتبار (مانند قابل اعتماد بودن, راست بودن و باور داشتن) است. اما عموما ارتباط بین اعتبار و اعتماد مورد توافق محققان نبوده است. بعضی از ادبیات موجود در این زمینه اذعان می­کنند که قابل اعتماد بودن, یکی از دو جز اصلی اعتبار می­باشد. سایر ادبیات در این حوزه, بیان می­کنند که اعتماد عوامل متعددی را شامل می­شود که به طور خاص تنها با اعتبار, قابل بیان نیستند این موارد شامل اطمینان, شایستگی, خیرخواهی و قابل اتکا بودن, سرمایه­گذاری عاطفی متقابل و تمایل به وابسته شدن می­باشد. بسیاری از تحقیقات در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری نشان می­دهند که اعتماد باید به عنوان یک متغیر جدا و مستقل مورد توجه قرار گیرد (ساه, 2006).


لینک کمکی